Nuffnang

Beloved YOU.

Monday, February 20, 2012

Selesema

Bukak jee muka buku 
dah terpampang di dada dada nya, macam macam cerita
Terbaca satu status yang menyatakan : Jangan ingat anda mempunyai BLOG anda dah mengisyhtiharkan diri ada PENULIS
BENAR, amboiii
Heeeee
Itu adalah status dari Blogger Malaysia.
Saya sangat LIKE dia. Cewahhhh. Ahaha
Actually benda benda cenggini bukan lah satu medan nak perli orang, hina orang mahupun jatuhkan orang
Tapi more kepada sharing the info and buat kita dekat dengan orang orang sekeliling
Cuba jangan pandang apa yang kita buat nih satu kerja yang takde jadahnyeee
*Cehh, dah macam penceramah bebas dah. Ahaha
Kakak pun tak berapa nak PRO sangat lah kan kalau bercakap tapi dah kalau nak mtk nasihat tuh
Sikitlaaaa boleh tolong, cetttt
Ni skg nih bukan nak cerita pasal orang yeh, kakak nak cakap yang kakak nih selsema
*ekeleyy, selsema pun nak btaw semua orang kee?
Apa waa ksh? Waa punya BELOG.
Perghh, kerek betol. Ahaha
Taklaaaa, I love to be A QUEEN of SHARING
Just like 'mak' kat tempat kerja nih. Heeee
Sometimes ianya  Okayy tapi kadang kadang tuh its become sangat annoyoing. Ahaha
* kau glee kee perempuan nak start kutok orang nih. Ahaha
Sorry sorry, tersasar dari landasan penceritaan pulak.
Heeeeee
This week goona bee sangat tough and sangat pack sebab kita kena run business without her
Tolong lah datang SPA saya buat facial dengan saya
Saya janji tak kan jahanam kan muka awak. Ahaha
Gileee beautician cakap cenggitu
Dah macam psycho jeee. Puiiii
Counting the days, hey HERO be a good boy okayy
Kucing jee pun matii, bukan kakfa yang matii
Ahaha
Jangan nak emotional sangat, aku tumbok kau kang. Ting3!
Tolong laaa bawak saya pergi sekali kat sana, saya janji jadi NUFA yang baik
Dah kenapa gedikkk? Ahaha
Dear Mas Aina Yusof : Kakak pun tak sabar nak kahwin. Ahaha
Dah bengong dah nih fikir spe lah nak kawen dengan aku. Ups!
Don't worry sayang, I tunggu you. Cehhh
MUNTAH. Ahaha
BYE, banyak kerja. Penat membebel dah. Heee


p/s : Cerita macam baru kenal pagi tadi jee. Ahaha - GEBU

No comments: