Nuffnang

Beloved YOU.

Thursday, June 14, 2012

Sekadar bertanya

Haihh, selamatt!
Apa mimpi malam tadi tetiba carik titeww nih? Heee
Mimpi titew jadi momok yehh?
Asal semua berkelakuan baik hari ni?
Jeng jeng jeng, mesti adee pape. Ahaha
*perasan kejap. Ting3!

*Sayang, awak jangan nak melucah sangat yeh? 
Aikk? Baikkk Mak Inchikkk T.T
Haih, takdee ayat baik lagii ke nak tepek akuu?
Heeeee
*malu ah caniiii
Semua orang perlukan perubahan
Yesss, noted. Saya faham keadaan tuh
Mungkin saya yang terlalu emosional dalam hal hal yang sebegini
Mungkin itu silap saya, kekurangan saya yang tak dapat di bendung
Ambuihh, ayat sadis betul nih
Tapi memang itu yang nyata, yang terzahir.
Keriangan saya, kesukaan saya tak seiring dengan kenangisan saya
*kuat nangis nih si gendut nih. Haihhh
Wahai hatii, jangan lah terlalu lembut, terlalu fragile
Sekali dua org boleh pujuk, lama lama kau yang tersungkur teruk nak memujuk.
Aku tak menyalahkan kau, aku tak meletakkan kau sebagai beban
Tapi aku cuba menyenangkan dan menenangkan hati aku sendiri
Lemah nyee lah wahai hati.
Sabarrr, dan terima kasih kerana terus bersabar
There's no words can describe you and your love
How thankful I am to have you in my life.
The one that turn out my world ttbe macam MIMPI
Ahaha
*sukee ah tuh org cakap camtuu, yekkkk
Btw, itu hakikat.
Thanks sayang! 
A BIG BIG  FOR YOU 


Loves,
NourfaSP

No comments: